RTM Sp. z o.o., właściciel Hotelu Olandia realizuje projekt pt. „Promocja marki OLANDIA spółki RTM na rynkach zagranicznych” w ramach poddziałania 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Krótki opis projektu
Przedmiotem projektu jest rozszerzenie działalności eksportowej spółki RTM poprzez wdrożenie działań rekomendowanych w branżowym programie promocji, przy równoczesnym wprowadzeniu do oferty nowego produktu/marki na rynkach docelowych - usługi w zakresie kompleksowej opieki dietetycznej, profilaktycznej, rehabilitacyjnej oraz sportowej pod nazwą OLANDIA oraz innowacji produktowych, procesowych i organizacyjnych i marketingowych.
Celem przedsiębiorstwa w zakresie eksportu jest rozwój i wzrost konkurencyjności spółki RTM na rynkach zagranicznych poprzez ekspansję działalności eksportowej. Realizacja projektu przyczyni się do osiągnięcia następujących korzyści:
1.Zwiększenie przychodów i zysków ze sprzedaży eksportowej oraz ogółem
2.Wzrost rozpoznawalności marki OLANDIA na rynkach docelowych
3.Pozyskanie nowych klientów
4.Zmiana wizerunku na rynku krajowym i zagranicznym
5.Uzyskanie silnej pozycji konkurencyjnej na rynkach zagranicznych.
6.Zróżnicowanie/zwiększenie rynków docelowych
Wartość projektu: 880.319,04 PLN
Całkowita kwota wydatków kwalifikowanych: 737.738,69 PLN
Dofinansowanie: 553.304,02 PLN
Wszystkie podmioty zainteresowane złożeniem oferty zapraszamy do zapoznania się z zamówieniem (link: https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl/publication/view/1083085)
Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami w Olandii i otrzymuj najnowsze informacje. Zapisując się otrzymasz rabat 5% na nocleg w naszym ośrodku.